viernes, 20 de marzo de 2020

6th Grade             March 20, 2020              English class         Mr. Meléndez

Hello students and parents, God is giving us another beautiful opportunity. Today I am going to send you English Modules for you to work with your student. You will have several days to work it out along with son or daughter. During this day I will send you the hometest as well. This document will have the instructions for you to follow up. You must be alert. 

God bless you!

HOMETEST

Home Test 6th  grade     Mr. Meléndez        English Class
Hello students and parents. This is the Hometest which I told you about. The student must answer it, then try to print it out to hand it to me, as soon I get back to school. Make sure that everything is correctly answered out.    ___/45

I- Identify the underlined word as subject, predicate, simple subject, or simple predicate. Circle the correct answer.
 1.The swimming pool slowly filled with water.          S /    S.S /   P /   S.P
2.  David just got his grade report.                               S /    S.S /   P /   S.P
3. The computer booted up on the first try.                  S /    S.S /   P /   S.P
4. Donna laid down on the bed.                                   S /    S.S /   P /   S.P
5. Todd caused a lot of trouble for his teammates.      S /    S.S /   P /   S.P
6. A tiny mosquito landed on my arm.                       S /    S.S /   P /   S.P
7. The gray spider spun a beautiful web.                    S /    S.S /   P /   S.P
8. The window in my bedroom blew open.                S /    S.S /   P /   S.P
9. My friends and I played lacrosse in the field behind the school.   S /    S.S /   P /   S.P
10. Sara picked up a stick from the ground.                                       S /    S.S /   P /   S.P
11. The candles on the birthday cake burned brightly.                       S /    S.S /   P /   S.P

II- All of the verbs below are in the present tense. Some of them are regular verbs, and some are irregular verbs. Calssify them as Regular or Irregular verbs.
___1. bring
___2. are 
___3. call 
___4. visit 
___5. sell 
___6. grow 
___7. swim 
___8. sit 
___9. create 
___10. wish 
___11. sleep 
___12. create 
___13. stretch 
___14. run 
___15. come 
___16. learn 
___17. serve 
___18. fill 
___19. show 
___20. eat 
___21. teach 
___22. drive 
___23. carry 
___24. dance 

III- Add -ed to the following regular verbs. If it is necessary, you can rewrite the whole word.
1. Cry___
2. Stop___
3. Listen___
4. Visit__
5. Plan___
6. work__
7. open__
8. stay__
9. enjoy__
10. study___




English Modules 



MODELO DEL PLAN DEL MAESTRO

Nivel elemental
Uso de:
____ EDUPR
__X__ Módulos remediales




Materias

Días

Lunes

Martes

Miércoles

Jueves

Viernes

Español






Inglés
Unidad 4
Clase
Unidad 5
Clase 1
Pages 3-4
Unidad 5
Clase 2
Pages 5-6
Unidad 5
Clase 3
Pages 7-8
Unidad 5
Clase 4
Pages 9-10


Matemáticas







Ciencias






Nombre de la Escuela: Isabel Alvarado Alvarado_
Nombre del maestro: _Mr. Meléndez__
Grado: _6__

PLAN SEMANA DEL _16 to 30_ DE MARZO DE 2020

 

 

Estimado padre, madre o encargado: Le envío el plan de tareas a completar. Lo importante es que su hijo/a vaya trabajando estas tares y pueda progresar en su aprendizaje. No tiene que seguir las actividades como se presentan aquí, pero sí puede usar esto para organizar el trabajo. Favor entregar las contestaciones de los estudiantes en un sobre manila al momento que todo vuelva a la normalidad. El estudiante puede contestar con número y letra en un papel con su nombre y grado. 








No hay comentarios.:

Publicar un comentario