domingo, 29 de marzo de 2020

6th Grade             March 30, 2020              English class         Mr. Meléndez

Hello students and parents, I hope that everybody may be fine and healthy. I am praying for you guys. I do believe that this situation will be over soon. Now, I am going to discuss the last class which is related to the new material. I want you to understand the concept by practicing it. 

Concept: Subject and Object Pronouns

Video 1

Video 2

Let's see if you can!

Write the pronoun that can take the place of the underlined word or words.

1) Johnny turned off the light before he left the room.  _______

2) Give the notebook to Patricia.      _______

3) Melinda and Christina enjoy playing soccer.    _______

4) Stephen and I are going to have a play date tomorrow. _______

5) My dad is taking Michael and me to Disneyland!   _______

6) Karen will have piano lessons this afternoon.   _______

7) Hector likes to play chess with Ben.     _______

8) Please tell Miguel and Andrew to turn in their homework. _______

(subject object pronoun 4)






MODELO DEL PLAN DEL MAESTRO

Nivel elemental
Uso de:
____ EDUPR
__X__ Módulos remediales




Materias

Días

Lunes

Martes

Miércoles

Jueves

Viernes

Español






Inglés
Unidad 4
Clase
Unidad 5
Clase 1
Pages 11-12
Unidad 5
Clase 2
Pages 13-14
Unidad 5
Clase 3
Pages 15-16
Unidad 5
Clase 4
Pages 17


Matemáticas







Ciencias






Nombre de la Escuela: Isabel Alvarado Alvarado_
Nombre del maestro: _Mr. Meléndez__
Grado: _6__

PLAN SEMANA DEL 30 DE MARZO AL 3 DE ABRIL DE 2020

 

 

Estimado padre, madre o encargado: Le envío el plan de tareas a completar. Lo importante es que su hijo/a vaya trabajando estas tares y pueda progresar en su aprendizaje. No tiene que seguir las actividades como se presentan aquí, pero sí puede usar esto para organizar el trabajo. Favor entregar las contestaciones de los estudiantes en un sobre manila al momento que todo vuelva a la normalidad. El estudiante puede contestar con número y letra en un papel con su nombre y grado. 



No hay comentarios.:

Publicar un comentario